aanderssonfelicia.blogg.se
Felicia Andersson

irriterad!

Sitter och käkar frukost i min ensamhet och läser tidningen, Barometern, och kan ju säga att för tillfället känner jag mig nästan upprörd över vad som står! Förstasidan i Barometern, har ni läst??
Det är i allafall helt sjukt, det som står. Som ni ser på bilden - Kalmars kommunalråd, en socialdemokrat och denna kvinnan som heter Malin Petersson, en moderat, har blivit tillsammans. Socialdemokrater+moderater i samma styre?! Sjukt. Visst vore det vore häftigt om det skulle fungera... så tänkte jag när jag läst förstasidan. Sedan bläddrade jag vidare och läste mer om dessa två turturduvor och då slog det mig. Johan Persson var gift med min gamla lärare, Cecilia Persson. Hur kan han göra såhär mot henne!
Jag läste vidare och fick se att det stod(ni kan ju alltid läsa själva om ni vill vara säkra på att jag inte ljuger!) att Johan och denna kvinna känt varann och arbetat ihop i ett år ungefär. Och så står det att Johan lämnade in skilsmässopappret för någon månad sedan.Det står oxå att de båda funderar på att lägga ner sina politiska karriärer och fokusera på förhållandet.. Ni kan själva läsa vidare om ni vill. Jag kan ju inte veta vad exakt det var som orsakade skilsmässan mellan min lärareoch Johan, men jag kan nästan lista ut, utefter det jag läst, att det främst handlar om att Johan gått bakom ryggen på Cissi för den här andra kvinnan... Stackars Cecilia. :(
Detta är min åsikt kring saken, eller ja.. åsikt och åsikt, men jag tycker hela skiten är helt fel.
Håller ni med mig eller inte?
 
Jag är lite politiskt intresserad och detta är en stor grej inom politiken. Så vi får hoppas att det löser sig. Jag skulle iallafall säga att det bästa vore att rösta fram ett nytt kommunalråd.
Nu ska jag hoppa in i duschen, kram!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback