aanderssonfelicia.blogg.se
Felicia Andersson

kladdkakans dag!

 
Hej gott folk! Efter en helt okej skoldag kom jag hem, satte mig ner och skulle börja plugga..men sen kom jag på att Alexandra hade sagt att det var någon speciell dag idag, dock kunde jag inte komma på vad det sepciella var. Det tog ett tag innan det sa "klick" och jag kom på at hon sagt att det var kladdkakans dag!!
Fattar ni så gutt! För om man, som jag har, har bestämt att försöka vara lite nyttig med kosten(haha) så är ju dessa "speciella dagar" helt suveräna då man har en bra anledning till att käka godsaker. Helt underbart bra med sådana dagar tycker jag, det borde finnas fler helt klart!
Dock blev inte min kladdkaka den finaste så ni får en annan bild från google på den istället. kRAM!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback