aanderssonfelicia.blogg.se
Felicia Andersson

så är det helt enkelt.

Joo, alltså.. för er som undrar över min ändrade relationsstatus på facebook så är det så att ja, vi har gjort slut jag och Pierre men jag tänker inte gå in på det djupare. Ni kan alltid fråga om det är så, men det är inte säkert att jag berättar nåt ändå för det känns inte aktuellt i nuet. Jag mår helt okej just nu men humöret går upp och ner hela tiden. Självklart är det tufft & jag saknar många grejer redan.. men jag tror att det är bäst såhär ändå, jag hoppas att jag har gjort rätt helt enkelt.
Vill även tacka mina underbara vänner och min familj som stöttar mig och så genom det här! Ni är sjukt bra allihop och ni vet vilka ni är. Tack!
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback