aanderssonfelicia.blogg.se
Felicia Andersson

EFTERLÄNGTADE SEMESTEEEER

Thailand. GAAAAH vad jag och familjen längtar, och nu är det ju inte lång tid kvar heller, för redan imorgon rullar bilen mot Stockholm för att dagen därpå rulla mot Arlanda flygplats. Och sedan är vi i det exotiska landet tidigt, tidigt på lördag morgon :DDDDD
Nu ska jag inte tjata om det mer, det är bara galet hur mycket jag ser fram emot det här helt enkelt!
 
IM SOOOO EXCITED AND I JUST CANT HIDE IT, ANYMORE
 
Påtal om Thailand. Jag kommer försöka uppdatera er med mobilbloggning under resan, för det ska tydligren finnas wifi på båda hotellen vi ska bo på, THUMBS UP!! Håll utkik efter lite bilder osådära! 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback