aanderssonfelicia.blogg.se
Felicia Andersson

Goooooodmorgon!

Hallu allihop. Vaknade med ett leende på läpparna idag, trots att jag sov dåligt och hade mardrömmar om tsunamis :( iallafall så ville jag rensa tankarna lite, vilket jag gjorde på gymmet en stund medan min återstående familj ännu låg och sov!
Nu ska jag ta en tripp till poolen tror jag, för om ett par timmar åker vi till Patong, som är en ganska stor stad här i närheten, och handlar lite. :) hoppas jag hittar nåt fint att ta med mig hem!



Malin

Guuuud vilken snygg strandklänning! :o avis ju!
Vill också vara så snygg!

Svar: åh vad snäll du är! synd att man inte ser nya kommentarer från mobilen bara för då hade jag svarat tidigare! -.- <33
Felicia Andersson

2013-02-14 / 20:43:43
BLOGG: http://maliinpetersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback