aanderssonfelicia.blogg.se
Felicia Andersson

vad är rätt och fel liksom ;o

Hejsan hejsan, här siitter jag vid datorn och äter chips samt packar resväskan. ORKAR INTE PLUGGA INFÖR MORGONDAGENS TVÅ PROV JU, bläää. 
Måste fråga er en sak med, angående engelska ord som vi har "lånat" in i svenskan och anvönder här. Mina älsakde klasskompisar klagar på att jag säger fel nämligen, hehe. Hur säger man "Wifi" till exempel? säger man liksom som på engelska: *wajfaj* eller säger man som jag gör, med svenskt uttal: *wifi*? hoppas ni förstår hur jag menar nu, haha. Antar att man får säga som man vill, men skulle vara kul att veta vad ni tycker!
/ filosof-felicia-somintegörvadhonbordeikväll. 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback