aanderssonfelicia.blogg.se
Felicia Andersson

dag 1 - fem fakta om mig. (kunde inte komma på tio)

Tänkte försöka komma på fakta som jag inte nämnt på bloggen tidigare, som förhoppningvis kan ses som npgot nytt om mig för er läsare!
 
1. Jag funderar på att arbeta som författare eller kanske sitta med i eu-parlamentet i framtiden när jag bli vuxen och tar steget in i arbetslivet.
2. Jag är farligt beroende av min mobiltelefon äveralt där jag går, enligt min synvinkel iallafall. Sedan finns det ju alltid de som är värre!
3. Jag har väldigt lätt för att bli påverkad av de människor jag umgås med regelbundet, vilket kan vara både positivt och negativt.
4. Något jag verkligen inte tycker om med mig själv är att jag jättelätt kan bli svartsjuk av olika anledningar, d.v.s. om det är någon som står mig nära som det handlar om.
5. Jag har på senaste tiden lyckats skapa en fobi hos mig själv för hajar som började med ren nyfikenhet kring dessa läskiga varelser. Hur ska det gå i Thailand nu liksom med alla dopp i havet och båtturer?
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback