aanderssonfelicia.blogg.se
Felicia Andersson

dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar

 
Jag har ett övervägande mål i livet som jag strävar efter, (observera) har låååångt kvar innan jag når det helt och hållet, och det är att jag ska vara lycklig, känna fullbordad lycka och glädje helt enkelt. Och det hänger inte bara på vilka val jag gör, vilka människor jag har omkring mig eller vart jag väljer att leva. Jag menar istället att det främst handlar om att jag ska vara lycklig med mig själv, för hur ska jag annars stå ut ett helt liv i min kropp och med min själ?
Jag tror att alla kan behöva tänka igenom sin situation och känna efter om man mår bra inombords och nte bara utombords. Att känna efter om man är lycklig eller inte menar jag.

Nu har jag varit lite filosofisk, men ärlig iallafall ;) .. förutom den filosofiska tanken här ovan så kan jag inte säga att jag har något speciellt mål. Önkskningar har vi alla, en av mina sådana skulle kunna tänkas vara att bo utomlands med min framtida man eller kanske med min/mina bästa vänner i något strandhus och bara ta dagarna som de kommer med chill och sol för en tid. Det vore inte dumt. Fast jag skulle gärna vara med om något häftigt också, något äventyrligt liksom!
 
...
 
Det är bra att drömma och det är viktigt att ha mål att sträva efter och om ens önskningar också går i uppfyllelse har man verkligen tur!
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback