aanderssonfelicia.blogg.se
Felicia Andersson

fulisar är vi tillsammans!

Godmorgon, idag steg jag upp med tuppen och stack ut på en springrunda. :) För mig som har sommarlov och inget direkt sommarjobb förutom verkstaden kändes det ganska rejält i kroppen att gå upp före åtta imorse. Tror jag ska göra om det fler gånger på lovet för efteråt känns det riktigt bra! :)
 
Har tyvärr sovit väldigt dåligt inatt. Jag kunde liksom aldrig somna ordentligt igårkväll. Låg och vred på mig framtill klockan var tre ungefär, och därefter vaknade jag med jämna mellanrum innan jag steg upp vid halv åtta. Längtar efter min älskade pojkväns varma famn oxå så det är tur att vi ska ses snart(var bara några dagar sedan sist men saknaden är enorm!) Sånt är oxå jobbigt! Tror att jag kanske går och lägger mig en stund efter jag duschat och käkat frukost. Men bara för att jag sover gör inte bloggen det, det ska ni veta;D  Håååååll utkik!
Där har ni mig & den enda som alltid kommer att kallas älskling i mitt liv
 
kramisar!     
ps: följ mig på instagram där b.l.a denna bilden finns. Men oxå mycket mer! , @aanderssonfelicia                                   



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback