aanderssonfelicia.blogg.se
Felicia Andersson

fiiiiilm

Jag äääälskar film. Älskar att kolla på film och komma in i de underbara världar som bara filmer kan erbjuda. Så nu tänkte jag tipsa er om en film jag såg i skolan som hette "Slumdog Millionaire" för den var riktigt bra. Den hade ett jättefint budskap och var verkligen tänkvärd. Jag skrev en recension på den filmen som kommer komma upp senare ikväll --> läs den recensionen om du är intresserad av att se filmen. Eller så läser du den bara för att du vill!
Jag har dock inte fått nåt betyg på den ännu, jag skickade in den till min lärare idag, så jag kan inte lova att det är den bästa recension ni läst men den duger nog. :)
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback