aanderssonfelicia.blogg.se
Felicia Andersson

Sömnig

Jag har så himlans svårt att somna ibland, vissa kvällar liksom. Ibland har dessa sömnlösa nätter en förklaring till fenomenet men oftast är det liksom bara svårt. Helt utan anledning. ;( ikväll är en svårt-att-somna-men-jag-är-trött-kväll. Snälla söta John Blund, i need you! .... Tur att jag har Subway surfers och killarna här nedanför en såna här kvällar. Vet att det är många som är emot one direction men det är inte jag iallafall. :) vissa av deras låtar är riktigt fina, texterna liksom talar till en. Sånt gillar jag!



Malin

Tråkigt att du inte kan somna, och jag är jätte ledsen för att jag inte är vaken så sent på vardagkvällarna och kan underhålla dig! :)
Men jag visste att jag kunde få dig att gilla One Direction. Som du säger så är det ju många som är emot de, men egentligen fattar jag inte varför? De är ju som vilka artister som helst...nästan iallafall. Och folk får väl tycka vad de vill, men då ska de inte lägga sig i vad andra gillar för musik! Deras texter frår en att verkligen tänka efter.
Jag är iallafall på din sida och jag älskar dessa underbara boys!
Puss på dig :* <3

Svar: naw, hade mer än gäääärna pratat med dig om kvällarna när jag inte kan sova!! :* JAA, de är jätteduktiga. Verkligen! Nu taggar vi tills i MAAAAAAJ:D <3 puss babe!
Felicia Andersson

2012-12-07 / 13:25:36
BLOGG: http://maliinpetersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback