aanderssonfelicia.blogg.se
Felicia Andersson

godmorgon

Hej på er alla fina! Imorse skulle jag ha sprungit en sväng. Mamma väckte mig vid åtta men jag var alldeless för seg och trött i kroppen för att orka, haha. Hade inte kommit långt alls om jag så tvingat migupp ur sängen. Så det var väl lika bra att jag sov vidare:)
 
Vädret är inte det bästa idag, jo temperaturen är bra men himlen är mulen och tråkig. :/ suck! Vi får hoppas på en finare eftermiddag. Men framtills dess tror jag att jag ska sätta mig med en bra bok i ett par timmar.
 
Fast i eftermiddag blir det kul! Då kommer min fina, bästaste,sötaste Malin hit:D Har saknat henne oxå på sista tiden♥
Men nu blir det booooktime.;),
kramis kramis från trötta mig!
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback