aanderssonfelicia.blogg.se
Felicia Andersson

solen skiner idag!

Hellu kära readers,
tänkte jag skulle bjud er på lite blandade bilder från de senaste 2 veckorna men först måste jag bara få över bilderna till datorn! :) Påtal om bilder, jag var oerhört slarvig och glömde systemkamerans batteri hemma innan jag åkte till Polen. Märkte det när vi var framme och då var det ju för sent. Så tyvärr är det endast mobilbilder.
Var ute och sprang en sväng förut, skönt! Men nu ska jag nog börja packa lite inför min tredje resa denna sommar. Ska följa med Malin till Böda i ett par dagar, så vi får se om bloggen blir uppdaterad de närmaste dagarna. Kan inte lova det, tyvärr. ♥
 
kramis på er!
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback