aanderssonfelicia.blogg.se
Felicia Andersson

sunny day, babaababaaa

Hej håååå!
Har ni saknat mig? :) Var ute och lekte lite med vovven efter jag duschat och käkat frulle. Sedan gav jag korna vatten.(dom går i en hage mittemot huset och vi ger dom vatten när dom går här. fast det är inte våra kossor) Så nu har jag gjort djuren häromkring någorlunda nöjda idag! :) Känner mig snäll!
 
Däremot blev det lite ändrade planer för dagen. Jag ska inte få sova uuuuut som det var tänkt för att mina tyska släktingar som landade här i mås igår för lite semester ville idag komma och bada med oss osv. Men det är alltid trevligt att bada, och det är alltid lika kul att umgås med Lukas och Niklas så det gör mig ingenting! Vi sticker till stranden efter lunch typ. Ni kan vänta er iallafall ett spännande inlägg innan dess.
right now,
KRAM!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback