aanderssonfelicia.blogg.se
Felicia Andersson

lite frågor osådära

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov i min säng hemma.

Vad gjorde du för 15 min sedan: läste bloggar, kollade fb!

Det senaste någon sa till dig: "Felle, du vet hahahahaaa, hehe, tack för godiset. JAG OCH GUEDETTI" (knasig bror) 

Vad har du druckit idag: Apelsinjuice.

Vad var det senaste du åt: Rostat bröd med hushållsost på.

Vad var det senaste du köpte: Godiiis♥

Vad är det för färg på din ytterdörr: Grå.

Vad är det för väder hos dig nu: Soligt och blåsigt!

Godaste glassmaken: Choklad eller jordgubb.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja, men jag tror på förälskelse vid första ögonkastet!

Sover du tungt: Ja ganska.

Drömmer du mardrömmar: Ja tyvärr. Ganska ofta nuförtiden:(

Trivs du med ditt jobb: Nej inte så värst. Det är äckligt att städa upp efter bilmekaniker!

Favoritklädsel: Någon skön mjukiströja och ett par bekväma kanske...jeansshorts eller nåt sånt:) gillar även min pyjamas!

Favoritlåt just nu: payphone-maroon 5

Vad ser du om du tittar till höger:en lampa

Vad gör dig glad just nu: Att det är sommarlov!

Vad ska du göra härnäst: städa mitt rum på min mors kommando.

Höger eller vänsterhänt: högerhänt.

Humör just nu: Känner mig helt okej, kunde varit bättre!

Favoritgodis: Sega grejer som tex colaflaskor:)

Kläder just nu:hellokitty pyjamas.

Sommarplaner: Sola, bada, umgås, shoppa, leva gutt!

Hur många kuddar sover du med: tre.

Spelar du något instrument: Akustisk gitarr;)

Morgon eller nattmänniska: Ojdu...inget av det skulle jag säga.

Är du kittlig: JA!

Snarkar du: Nej:) men andas onormalt högt!

Stjärntecken: Vattenman...

Äckligaste insekten: tvestjärtar:Sn uscha!

Längtar du mest efter just nu: Hmm... fler besökare på bloggen!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback