aanderssonfelicia.blogg.se
Felicia Andersson

Dagarna går så långsamt

Hejsan från sjuka lilla mig, ligger hemma idag igen. Dock mår jag mycket bättre idag! Det positvia med att vara hemma är att jag har fått mycket gjort i läxväg och packande inför resan -->brabra där Felicia!! Sedan är det ju allltid gutt att unna sig lite goa saker som ett varmt bad ibland med, eftersom jag fryser så galet från och till.Jag var iallafall nere i skolan idag i någon timma för att räkna lite tal med matteläraren, har ju en del att göra innan vi åker, och sen var det raka vägen hem igen. Nu ska jag plugga lite till och kolla på film tror jag. Kramar till er!

Tror lilla vovven tycker det är segt att vara hemma hon oxå ;( 




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback