aanderssonfelicia.blogg.se
Felicia Andersson

Hej på er folket

Alla hjärtans dag idag och alla mina hjärtan, förutom älskade familjen, är ju hemma i Sverige :( Ni underbara vänner , släkt och pojkvän er vill jag önska en jättefin dag! Själva ska vi ut och äta på stranden som vanligt men vi ska göra en sak till... Hihi en mysig liten detalj såhär på alla <3 dag, kommer visa och berätta mer om det:) Love you all!

Känn er älskade idag kära ni! (observera att jag älskar fler personer i denna lillla värld än de på bilden, men de som är där är mina vardagliga små änglar i livet. <3



Malii <3

Saknar dig <3
Thihih, One Direction där med ju, fast de bor ju faktiskt inte i Sverige ;) hihi
Puss, älskar dig!

2013-02-14 / 20:40:44
BLOGG: http://maliinpetersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback