aanderssonfelicia.blogg.se
Felicia Andersson

dag 6 – Typ av killar jag faller för.

Jag faller lätt som en plätt för snälla, söta, charmiga killar med vackra ögon. Snygghet är ju alltid ett plus i kanten, men om jag faller för en kille så är det inte för snyggheten utan fär det jag nyss radade upp. Så har det iallafall varit hittills. :) Fast jo.. jag har fallit för snygghet med, hihi.
Om man ska säga enbart utseendemässigt så är det killar som ler gulligt och inte är för korta med gröna ögon eller djuphavsblå eller möjligtvis chokladbruna, killar med gärna lite långt hår eller aningen lockigt (något i stil med harry styles) och gärna med en del muskler - det är ögongodis för mig. ;D 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback