aanderssonfelicia.blogg.se
Felicia Andersson

kärlek

kääääärlek. Kär och lek, två helt olika ord som bildar ett fantastiskt ord tillsammans. Frågan är bara om det vi har nu håller på att övergå till någon slags lek? Jag fattar bara inte hur du ser på saken för du säger inget till mig. Du bara låser in dig i dina egna tankar och håller tummarna för att allt ska bli bra igen. Men det kan inte bli bra bara sådär och det tror jag att du vet innerst inne. Dessutom handlar det inte bara om mig, vilket du verkar ta för givet. Visst är det jag som ville ha det såhär men isåfall, om du vill motsatsen, varför gör du inget åt saken? Jag vet ingenting längre. Du måste prata med mig älskade du!
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback