aanderssonfelicia.blogg.se
Felicia Andersson

så är det!

Hejsan! Ska snart krypa ner i sängen(är så himla trött ikväll) men jag hinner med en liten bloggis innan det är sleeptime. :)
 
Jag och Malin var ute och fotade förut. Vi gick till stranden och tog korten trots det mulna vädret. Synd bara att himlen inte var så vacker, men bilderna blev bra ändå! Jag ska lägga ut några imorgon så får ni se.
 
Var och städade på min älskade arbetsplats förut oxå, väääldigt noga faktiskt! Så nu känner jag mig duktig. Var tvungen att vara extra noga just ikväll för att jag kommer bli borta på "semester" de kommande två veckorna.. vilket innebär att bloggen inte kommer ha superduperbra update under den tiden. Men jag ska be Malin om gästbloggning och så lovar jag att om det finns internet på hotellet ska jag försöka uppdatera er därifrån oxå. Jag och familjen ska nämligen åka till Polen i en vecka och veckan därpå följer jag med pojkvännen upp till dalarna för att hälsa på och umgås med lite släkt till honom oså:) 
 Så är läget;)
kramis o godnatt!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback