aanderssonfelicia.blogg.se
Felicia Andersson

feels good

Hej och godmorgon på er! Var nyss ute på en liten springrunda, men det var ingen bra idé för det är alldeless FÖR varmt att springa i denna stekande sol. Så, om ni har tänkt göra som mig, spring då i på skuggiga ställen eller skit i det helt och hållet så kommer ni må bäst. :D 
Nu blev jag jättesugen på hallonsoda. Brukar ni oxå bli sötsugna efter att ni tränat/sprungit/cyklat/powerwalkat/överansträngt er? Ibland blir jag verkligen det och ibland inte ett dugg. Konstigt detdär. :)
hallonsoda in my ♥ ! kram på er!


sara

Nice blogg tjejen! :) Jag tänkte kommentera politikens nya "en höna av en fjäder". Verkar som alla vet det som händer mellan kommunalrådet och den där kvinnan. Jag håller med dig att det känns lite dumt. Och att du känner mer eftersom han var gift med din lärare. Tror att hon hade familj sen innan(men ej säker)

MEN skulle det fungera så visar det ju på att man kan vara politiker i olika partier men ändå hålla ihop.
/Sara

Svar: Tack Sara! :D Bra att du håller med mig. Och ja, de hade familj tillsammans, två små flickor på 4 och 7 år! ... Ja det är knasigt det hela. kram på dig!
Felicia Andersson

2012-06-29 / 18:04:10
BLOGG: http://aanderssonfelicia.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback