aanderssonfelicia.blogg.se
Felicia Andersson

mitt hjärta är oroligt

Hej igen, det gick bra hos tandläkaren. Hade endast lite tandsten if u wanna know men nu är jag hemma igen.
Har ett litet problem nuförtiden. Jag drömmer nämligen otroligt hemska mardrömmar varje natt och har gjort sedan ungefär en vecka tillbaka. :( Det är verkligen jobbigt! Vet inte heller vad det beror på. Hoppas inte att det fortsätter längre till för då måste jag ta och kolla upp det hela hos någon doktor eller nåt, för såhär kan det inte fortsätta. Gråta och vakna om nätterna gör man väl inte under längre tider? Jag vet inte. Men jobbigt är det. Det värsta är ändå att det liksom sätter sig som klister i huvudet på mig. Snart börjar jag nog tro att det jag drömmer kommer hända på riktigt. Tänk om det gör det? Det skulle riva sönder hela mitt liv om så hände. Usch,fy,blä. :(
Vill inte deppa ner hela tillvaron på bloggen med det här inlägget, men om någon läsare av någon anledning skulle ha en aning om vad det kan bero på eller har varit med om liknande får ni väldigt gärna skriva till mig och berätta här på bloggen/mejla eller höra av er på vilket sätt ni vill. :) mejladdress: [email protected]
Förutom detta problem mår jag jättebra, det ska ni veta:) Man kan ju inte klaga när det är sommarlov liksom!
Hoppas ni mår bra kram! :)


Alexandra

Google is your friend, http://lmgtfy.com/?q=Drömtydning ? <3

Svar: merci my little friend;D ska kolla:S
Felicia Andersson

2012-06-28 / 19:55:51
Alexandra

Google is your friend, http://lmgtfy.com/?q=Drömtydning ? <3

2012-06-28 / 19:55:52

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback