aanderssonfelicia.blogg.se
Felicia Andersson

Nu kör vi! Eller?

Nu börjar mitt nya träningsliv!!
Hahaha, nejdå. :) däremot hade jag tänkt att börja träna lite som så många andra i min ålder gör, för det är faktiskt kul och det känns så himla gutt efteråt. Kanske en av de bästa känslorna jag upplevt faktiskt. :) hur som helst så var jag på introduktionskurs idag och jag fick ett tränings-schema som jag kan börja följa nu, så nu känns det som att jag är redo för lite gym den kommande tiden. Men man ska inte hoppas eller säga för mycket, haha. ;)
Tänkte även ta ett break från godis ett tag framöver, bara för att vara lite extra duktig liksom. Startade dagen ganska bra med en god och bra frukost. Så idag har jag varit ganska duktig ändå. Timmen upp för det!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback